مزوگان کلین

دستگاه مزوگان کلین مدل MG-1
این دستگاه یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست محسوب می شود. تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه به صورتی است که از تزریق بدون سوزن استفاده کرده و موارد مورد نیاز و پروتئین هایی که برای پوست لازم است را به صورت طبیعی وارد پوست می کند و شرایط تحریک مثبت برای پوست را فراهم می سازد. تزریق توسط این دستگاه با استفاده از بخش میکرو کریستال صورت می گیرد. و شرایط به صورتی است که هیچ آسیبی به بخش اپیدرم پوست نخواهد رسید. فرآیند جوانسازی پوست با این محصول بدون هیچ نوع درد و زخم و عفونت صورت می گیرد. این محصول از طریق تکنیکی خاص ویتامین، آنزیم و هورمون های مشخصی را برای جوان سازی وارد پوست می کند و به طبع فرآیند سفت سازی پوست نیز صورت می گیرد. از ویژگی های بارز این دستگاه برطرف سازی چربی های اضافه پوست است.
دستگاه مزوگان برند کلین سبب می شود که پوست در ابتدا هیدراته شود و رطوبت لازم به پوست برسد و با افزایش الاستیسیته پوست همراه باشد. سپس نوبت به سم زدایی از پوست بوده و پاک سازی پوست به طور دقیق صورت می گیرد، در نهایت مواد مغذی جذب پوست شده و تأثیرگذاری به طور دقیق مشخص می شود.
پاکسازی پوست از رنگ دانه ها، توکسین های مضر و اریتما از وظایف مهم این دستگاه است. در قدم سوم با متوقف شدن تولید توکسین های مضر، پوست در وضعیت شفاف و سفید قرار می گیرد. در نهایت تولید کلاژن و آبرسانی سلول ها سبب می شود که لطافت مورد نیاز برای پوست به طور دقیق فراهم شود.
دستگاه مزوگان برند کلین سبب می شود با استفاده از تکنولوژی نانو میکرو کریستال روند چروک بر روی پوست از بین برود و خاصیت جوان سازی پوست به طور دقیق انجام شود. دستگاه مزوگان کلین سبب می شود تا ساخت کلاژن در پوست تحریک شده و لکه و تیرگی های پوستی برطرف گردد و همینطور التهابات پوستی نیز تا حد زیادی درمان شود. این دستگاه برای افتادگی و پیری در ناحیه گردن نیز استفاده می شود.
کارتریج دستگاه و نکات مربوط به آن
کارتریج دستگاه مزوگان برند کلین یکی از بخش های مهم این دستگاه محسوب می شود به طوری که در بسته بندی وکیوم و استرلیزه جهت عدم نفوذ هوا عرضه می شود. این قطعه از جنس بدنه پلاستیکی فشرده و شفاف است و خاصیت غیر تهاجمی دارد.
تزریق توسط کارتریج دستگاه مزوگان برند کلین به این صورت است. که از میکرو کریستال استفاده شده و هیچ آسیبی به اپیدرم نمی رساند. مزوتراپی با استفاده از کارتریج دستگاه مزوگان کلین بدون درد و ایجاد زخم بوده و می تواند نتیجه خوبی داشته باشد.
دقت کنید که سوزن دستگاه مزوگان برند کلین یکبار مصرف است و اجازه استفاده مجدد داده نمی شود. پس از هر بار استفاده از این دستگاه نیاز به تمیز کاری بخش های مربوطه بوده و می بایست عملیات تمیزکاری به درستی صورت بگیرد. کارتریج به کار رفته در این دستگاه نباید بیش از حد به پوست فشار وارد کند. اینطور که مشخص است روند درمان برای نصف صورت از 20 الی 50 دقیقه و برای کل صورت از 30 الی 60 دقیقه اعلام شده است.
نحوه کار دستگاه مزوگان کلین MG1
برای استفاده از دستگاه مزوگان برند کلین نیاز است در ابتدا سرنگ و نگهدارنده سوزن بر روی دستگاه نصب شود. سپس تیوب های متصل کننده سوزن از یک سر به دهانه سرنگ وصل شده و از سمت دیگر به نگهدارنده سوزن متصل می شود. در صورتی که هدف درمان نواحی صورت و گردن باشد نیاز است که غلطک های کنار دستگاه بر روی یک میلی متر تنظیم گردد.
برای بخش های حساس گردن و صورت نیز تنظیم بر روی 2 میلیمتر صورت می گیرد و در صورتی که هدف نقاط حساس تری مانند پیشانی باشد تنظیم بر روی 3 میلیمتر صورت می گیرد. در نهایت دستگاه مزوگان کلین به برق زده شده و از دکمه Speed به مدت چند ثانیه استفاده می شود.
در نهایت نوبت به تنظیم سرعت دلخواه به وسیله دکمه speed است. اینطور که مشخص است وقتی دکمه up فشرده شود. مواد مغذی از سمت سرنگ وارد سوزن ها می شود و پس از اتمام کار نیاز است که دکمه speed چند ثانیه نگه داری شود تا دستگاه off شود.
دستگاه مزوگان برند کلین برای انواع پوست ها مناسب بوده و دارای اقلام همراه مانند دفترچه راهنما، آداپتور و سرم است. منبع تغذیه این دستگاه برق شهری است. و تا 5 سرعت برای آن تنظیم شده است.
دستگاه مزوگان برند کلین باعث افزایش متابولیسم سلولی و کلاژن سازی پوست می شود. این دستگاه با پاکسازی عمیق پوست سبب از بین رفتن چین و چروک شده و فرآیند ضد آکنه و جای لک را به خوبی انجام می دهد.
مزایای استفاده از دستگاه مزوگان کلین مدل MG-1 چیست ؟
سوزن‌ مزوگان کلین ساختاری مناسب دارد و می‌تواند به کوتیکول پوست نفوذ کند و روی پوست منافذی ایجاد کند که جذب مواد مزوتراپی را ممکن می‌کند و از این طریق تأثیر بسیاری در جوان ‌سازی، روشن ‌سازی پوست، از بین بردن چروک ، آکنه و مشکلات پوستی می‌گذارد و بازسازی سلول‌ ها را سرعت می ‌بخشد.
کارتریج دستگاه مزوگان کلین بدون درد و تحریک، عمق سلول‌ های پوست را هدف قرار داده و آن‌ ها را تغذیه می‌کند و با به‌کارگیری فشار منفی در پوست، باعث احیای ساخت کلاژن و هیالورونیک اسید و سایر مواد ضروری برای جوان‌ سازی و بازسازی سلول‌ های پوست می‌شود در نتیجه طی مدتی کوتاه، پوستی لطیف را برای شما به ارمغان می‌آورد.
نکات مهم بعد از مزوتراپی
 بعد از درمان ناحیه مورد نظر را تمیز نگه دارید، از ماساژ بیش از حد خودداری کنید و از محیط های مرطوب و گرم و قرار گرفتن در نور آفتاب دوری کنید.
 تا سه روز بعد از درمان، باید پوست را تمیز نگه دارید و از فشار اوردن به پوست جلوگیری کنید.
 از استفاده از روغن، پماد و لوازم آرایش و دست زدن به ناحیه مورد درمان خودداری کنید.
 تا ۵ روز از سونا و ورزش های سخت پرهیز کنید.
 پوستتان را مرطوب نگه دارید و از شستن آن با آب داغ خودداری کنید.
نکات قابل توجه در استفاده از دستگاه مزوگان کلین MG1
1. سوزن ها یکبار مصرف میباشند و نباید دوباره استفاده شوند.
2. بعد از هر بار استفاده، دستگاه باید کاملا تمیز شود.
3. سوزن ها نباید بیش از حد به پوست فشار داده شوند.
4. روند درمان برای نصف صورت ۵۰ تا ۲۰ دقیقه و برای کل صورت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان می برد.
5. خانم های باردار، افراد دارای پوست های سوخته و آفتاب سوخته، پوست های حساس آلرژیک، افرادی با بیماری های قلبی، کلیوی و شش برای استفاده از دستگاه مزوگان کلین مناسب نمی باشند.
مواردی که نباید از دستگاه مزوگان برند کلین استفاده کنند:
برای بانوان باردار و شیرده، افرادی که دارای پوست صورت سوخته هستند، کسانی که از آفتاب سوختگی شدید رنج می برند، بانوانی که پوست های حساس به آلرژی دارند و همینطور کسانی که از بیماری های قلبی و کلیوی رنج می دهند مناسب نخواهد بود.
پس از استفاده از این محصول ناحیه مورد نظر باید تمیز نگه داشته شود. و از ماساژ بیش از حد ناحیه خودداری شود. فرد می بایست از محیط های مرطوب و گرم و همینطور قرار گرفتن در نور آفتاب دوری نماید. تا سه روز پس از درمان نیاز است که پوست از هر نوع لوازم آزمایش، روغن و پماد در امان باشد.
فرد اجازه استفاده از سونا تا 5 روز و همینطور ورزش های سخت را نخواهد داشت. شخص می بایست پوست خود را مرطوب نگه دارد و از شستن پوست با آب داغ جدأ خودداری نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *