دستگاه مزوگان EZ INJECTOR

دستگاه مزوگان آکواپن

دستگاه مزوگان آکواپن دستگاهی بسیار کارا و با کیفیت در انجام عملیات مزوتراپی است. از این دستگاه جهت تزریق کوکتل های مزوتراپی و مزوژل استفاده می شود و دارای قابلیت هایی مانند قابلیت استفاده از کارتریج و سرسوزن، قابلیت تنظیم دوز دارو، قابلیت تنظیم سرعت تزریق، قابلیت تنظیم و برنامه های کاری متنوع، قابلیت تنظیم میزان تزریق، برنامه ویژه جهت تزریق نقطه به نقطه و ذوب کردن سلولیت ‌ها و چربی ‌های اضافه است. استفاده از ترکیباتی که باعث ذوب شدن چربی ‌ها می‌شوند، می‌تواند تورم بیشتری ایجاد کند. به همین دلیل در مورد مزوتراپی چربی‌ ها و سلولیت ‌ها توصیه می‌شود که مقدار زیادی از دارو را در یک جلسه تزریق نکنیم درغیر این صورت، بیمار با افزایش بیش از حد چربی خون مواجه می‌شود و حتی در مواردی التهاب لوزالمعده یا پانکراتیت نیز برای او به وجود می‌آید. علاوه بر این موارد ممکن است گاهی بیمار به مواد تزریقی آلرژی داشته باشد و دچار واکنش‌ های آلرژیک شود. همچنین بد نیست به کبودی دور چشم در اثر مزوتراپی برای از بین بردن سیاهی و لکه ‌های دور چشم نیز اشاره کنیم. از آنجا که مویرگ‌ ها و پوست بسیار نازکی در اطراف چشم‌ ها وجود دارد، بنابراین کبودی دور چشم نیز در اثر مزوتراپی دور از انتظار نخواهد بود. دستگاه مزوتراپی اکواپن از خصوصیات و توانمندی های زیادی برخوردار می باشد. تمام امکانات مورد نیاز برای انجام عمل مزونیدلینگ از جمله پیستون تزریق، تنظیمات مربوط به دوز و عمق تزریق و میزان زمان مکث سوزن در پوست و همچنین تعداد سوزنی که در یک ثانیه به پوست وارد شده است، در این دستگاه تعبیه شده است. برای استفاده از دستگاه مزوتراپی اکواپن، مانند سایر گان های مزوتراپی ابتدا باید محل سوزن زنی هدف، عمق سوزن زنی و دوز تزریقی مزو و کوکتل های تزریقی را مشخص کنیم. پس از راه اندازی دستگاه، همه این تنظیمات به راحتی با استفاده از صفحه نمایشگر بزرگی که بر روی دستگاه وجود دارد قابل انجام است. سری و پایه دستگاه استفاده از آن را بسیار ساده می کند. همچنین طراحی دستگیره و وزن دستگاه هم به خسته نشدن دست در عمیلیات ها و درمان های طولانی، کمک می کند.

کاربرد های گان مزوتراپی آکواپن

این گان از پرکاربرد ترین مزوگان های موجود است که برخی از کاربرد های مهم آن عبارتند از:

  •     جوانسازی پوست
  •     از بین بردن لک ‌های پوستی
  •     از بین بردن لک ‌های بارداری
  •     لیفتینگ پوست
  •     رفع شل شدگی و افتادگی پوست

ویژگی ها

1) اعمال شده برای تزریق درون زا و برون زا

2) بدون عوارض جانبی، با اثر قابل توجه

3) عمق تزریق، دوز ها، سرعت و شدت مکش قابل تنظیم

4) فناوری ضد برگشت برای دارو و خون

5) تحریک پوست برای خود ترمیمی با تقویت متابولیسم پوست

6) صفحه نمایشگر LED یک و نیم اینچ

7) قابلیت شارژ USB و زمان شارژ 1.5 ساعت

8) باتری بسیار قدرتمند لیتیوم- یونی

10)کاربرد برای تمام بدن

11) قابل استفاده با کارتریج و نیدل مزوتراپی گیج 33 با طول 24 میلی متر

دستگاه مزوتراپی اکواپن از خصوصیات و توانمندی های زیادی برخوردار می باشد. تمام امکانات مورد نیاز برای انجام عمل مزونیدلینگ از جمله پیستون تزریق، تنظیمات مربوط به دوز و عمق تزریق و میزان زمان مکث سوزن در پوست و همچنین تعداد سوزنی که در یک ثانیه به پوست وارد شده است، در این دستگاه تعبیه شده است. دستگاه مزوتراپی EZ محصولی بسیار قوی در حل این مشکلات می باشد. این مزوگان بصورت دقیق سوزن زنی را انجام می دهد و مواد مغذی مورد نیاز پوست را به لایه های فوقانی پوست می رساند.

برای استفاده از دستگاه مزوتراپی اکواپن، مانند سایر گان های مزوتراپی ابتدا باید محل سوزن زنی هدف، عمق سوزن زنی و دوز تزریقی مزو و کوکتل های تزریقی را مشخص کنیم. پس از راه اندازی دستگاه، همه این تنظیمات به راحتی با استفاده از صفحه نمایشگر بزرگی که بر روی دستگاه وجود دارد قابل انجام است. سری و پایه دستگاه استفاده از آن را بسیار ساده می کند. همچنین طراحی دستگیره و وزن دستگاه هم به خسته نشدن دست در درمان های طولانی، کمک می کند.

نحوه راه اندازی دستگاه برای انجام مزوتراپی:

تمام دستورالعمل های راه اندازی دستگاه مزوگان درون دفترچه راهنمای آن به ترتیب نوشته شده است اما با استفاده از فیلم آموزشی و توضیحات مرتبط این کار بسیار آسان شده است.

دستگاه از سه قسمت ساخته شده است:

  • قسمت دارای نمایشگر
  • پایه شبیه به تفنگ و پایه رومیزی

قسمتی که دارای نمایشگر می باشد از طریق انتهای خود که جای USB است به پایه متصل می شود، پایین نمایشگر سه دکمه قرار دارد که دکمه وسط وظیفه روشن/ خاموش کردن دستگاه را دارد و دو دکمه مجاور وظیفه بالا و پایین کردن میله آهنی که درون سرنگ است را بر عهده دارند.

پس از شارژ کردن پایه تفنگی دستگاه را در آن فیکس کرده و با استفاده از دکمه ای که روی پایه قرار دارد عملیات تزریق انجام می شود.

قابل ذکر است که دستگاه بدون اتصال به پایه هم می تواند تزریق را به تنهایی از طریق دکمه روی خود انجام دهد اما استفاده از پایه برای کاربر راحت تر است.

در نهایت وقتی دو قسمت روی هم فیکس شد می توانیم آنها را روی پایه که روی میز قرار می گیرد قرار دهیم، این پایه به راحتی از طریق آدابتور به برق وصل شده و دستگاه شارژ می شود.

اما بدون اتصال به پایه هم می توان هر قسمت از دستگاه را با استفاده از قطعه ای که شبیه فلش می باشد و در انتهای آن سوراخی برای اتصال سیم آدابتور است شارژ کرد.

درون جعبه دو درپوش محافظ با قطر های مختلف برای سرنگ با سایز های مختلف وجود دارد. همچنین دستگاه دارای سرنگی است که درون آن تیوب مشکی رنگ سوراخ داری وجود دارد که روی میله دستگاه پیچ می شود و با استفاده از درپوش کاملا به دستگاه فیکس می گردد؛ حال برای پر کردن سرنگ کافی است هنگام بستن آن به میله، با استفاده از دکمه سمت راست پاور میله را تا آخر بلند کنیم و سپس سرنگ را پیچ کرده و نوک آن را درون محلول قرار داده و با جا به جا کردن محفظه به سمت پایین داخلش را پر کنیم، سپس با فشردن دکمه سمت چپ پاور سرنگ به جای خود باز می گردد.

هم اکنون نوبت اتصال کارتریج به سرنگ است که با پیچاندن آن در سر سرنگ انجام می شود.

روی پایه دستگاه یک سوراخ به نام سوکت فیلتر وجود دارد که قطعه کوچکی به نام فیلتر درون آن قرار می گیرد و لوله ای به آن متصل می شود که طرف دیگر آن متصل به کارتریج است.

حال دستگاه برای استفاده توسط پزشک متخصص آماده است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *