همه چیز در مورد روش کاشت با ایمپلنتر (OKT سیستم)

ایمپلنتر OKT:

کاشت مو یک درمان دائم برای طاسی مو و ابرو می باشد که در آن روش های مختلفی وجود دارد که هر روش تجهیزات خاص خود را دارد.کاشت مو بر اساس شرایط هر مراجعه کننده، به چند روش قابل انجام است.

در حال حاضر، رایج ترین تکنیک های مورد استفاده شامل FUT، FIT، ترکیب هر دو و استفاده از دستگاه OKT برای کاشت مو است.

در روش FUT یک منطقه نواری شکل از پشت سر بیمار به طول حدود ۲۵ تا ۳۰ سانتی متر و عرض ۲ الی ۳ سانتی متر برداشته می شود. پوست به همراه فولیکول های مو، جدا شده و وارد مرحله آماده سازی می گردد. سپس محل برداشت با بخیه های مخصوص بسته می شود.

در روش FIT با ابزار ظریفی به نام پانچ، فولیکول های مو به صورت تک تک و جداگانه از ناحیه اهدا کننده جدا می شود. در این روش، برش و بخیه وجود ندارد.

در روش ترکیبی، از هر دو روش FUT و FIT بر اساس شرایط و آناتومی بیمار استفاده می شود.

روش های کاشت مو و کاشت ابرو جدید، این امکان را فراهم می‌کنند که فرد موهای از دست‌ رفته را به‌ وسیله  موهای طبیعی و در حال رشد خود، پر کند؛ بنابراین کاملاً کاشت موی طبیعی بوده و باعث بهبود ظاهر شخص و افزایش اعتمادبه‌نفس او می‌شود.

دستگاه OKT با توجه به اینکه هر تار مو را به صورت دستی باید در آن جایگذاری کرد و عمل کاشت مو را انجام داد بیش تر در نواحی که موی زیادی نیاز ندارد کاربرد دارد . برای کاشت مو دقیق لازم است که بیش از 7 میلیمتر گرفت داخل پوست سر وارد شود تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود . هر گرفت حدودا 2 تا 2.5 میلیمتر طول دارد، دستگاه OKT با توجه به نحوه ساخت و دقتی که دارد این کار را به بهترین نحو ممکن انجام میدهد.

فناوری اصلی OKT (optimally kept transplanter)

OKT (کاشت موی بهینه) یک سیستم کاشت مو است که به تازگی توسعه یافته و در نظر گرفته است که با به کارگیری فناوری جدید میزان بقای مو را بهبود بخشد و به شما کمک کند تا طول و عمق سوزن کاشت و مغزی آن را تنظیم و ثابت کنید.

 

 

 

مزایای OKT نسبت به ایمپلنتر های موجود:

طول سوزن قابل تنظیم می باشد و می تواند در طول عمل ثابت بماند.

طول ریشه ی موی افراد متفاوت است و گستره آن از 2.5mm تا بیش از 7mm است؛ عمق کاشت باید متناسب با طول هر ریشه مو تنظیم شود ، زیرا مستقیماً با میزان بقا ارتباط دارد.

نکته:

اگر فولیکول مو خیلی عمیق کاشته شود ، خونریزی اتفاق می افتد زیرا بستر خون توسط سوزن آسیب دیده است. در این حالت ، حتی با تنظیم مجدد عمق ، میزان بقا کاهش می یابد.

اگر فولیکول خیلی کم عمق کاشته شده باشد، به دلیل اینکه بخشی از فولیکول نشان داده می شود ، باید آن را با استفاده از کاشت دوباره وارد کنید.

علاوه بر این ، مشکل بزرگتر این است که موارد زیادی وجود دارد که در هنگام انجام عملیات قادر به کشف خرابی در کنترل عمق نیستیم.

کنترل دقیق عمق تنظیم فقط با مهارت های عملیاتی بدون OKT انجام نمی شود.

 

 

 

 

:Refrence

http://www.choisinst.com/page.php?Main=2&sub=1

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *